Re: Q:Cos lepszego od CDDA

Autor: Radoslaw Sapieja (ind49_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 13:10:21 MET

Radoslaw Sapieja (ind49_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl) wrote:
: ... przydalo by sie. Potem l3 i gotowe. Wszelkie informacje mile widziane.
: Lepszego w sensie okienkowego.

: PS. CDDA uzywalem z Sony x2 i Acer x5. Mierne efekty:((

Wlasnie jestem po kolejnych probbach. Na pewno przeszkadza smartdrv lecz
u mnie wystapil nowy problem. Otoz po 45 sekundach program staje (cdda).
Nowsza wersja ktora mam (2.61?) w ogole nie chodzi.
Mam tez program-pakiet pt Digital Audio i jest tam modul do zrzucania do
wav, niestety po tym jak usunelem problem z pamiecia, powiedzial mi ze
moj CD nie nadaje sie do tego programu:(

--
Radoslaw Sapieja, email:ind49_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl