Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 07:40:47 MET

Michał Mosiewicz <mimo_at_lodz.pdi.net> wrote in article
<33261F1F.3ECF1F3A_at_lodz.pdi.net>...
> Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL wrote:
> Eee, ludzie NYCów trzeba brać z wyrozumiałością. Przyznaję, że kiedyś
> mnie drażniło u Sławka a lot of English zwrots wstawianych do prawie
> normal Polish język.

O przepraszam pisze i mowei lepiej niz kilku mi znancyh przedstawicieli
narodu polskiego.
Zwrotow angielskich nie ma u mnei wiecej niz w dowolnej polskiej gazecie.

> Ale z czasem nauczyłem się, że to styl of
> Amerykanin who already wyrósł już ponad Polish zadupie. Who już nie je
> Polish very tłuste żarcie, bo jest przecież great meal z McDonald
> (bardzo healthy).

Nie lubie osobiscei jedzenia z Mac Donald ale jest zrzeczywiscie zdrowsze
od polskiej kuchni.

> I który wie zazwyczaj więcej niż od przeciętnego Pole,
> because there's no 'yahoo' billboards w Polsce.
>
> To po prostu taki styl...

Nie, przywyczailem sie ze przecietny Stanley Pole wie najlepiej na kazdy
temat.
Wiele razy nawet wiecej wie z tych gazet o USA niz ja skormny tego kraju
mieszkaniec.

Przeceiz wszytsko mozna z tych gazet a jak nie to na poparcei wszytskiego
jest jakis mit.
A jak juz nie mozna inaczej to trzeba wypomniec ze murzynow bija.

       Pozdrawia Nyce Guy           Poczta: nyce_guy_at_irc.pl
        Chcesz posluchac radia po polsku poprzez Internet?
  Spojrz na: http://www.superlink.net/~sduchnow     dla USA
        lub: http://www.free.polbox.pl/s/sd000001   dla Polski
  The Surgeon General has determined that reading signatures
               may cause serious health problems.
  DO NOT LOOK AT THIS SIGNATURE THROUGH A MAGNIFYING GLASS!