Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Michał Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 04:12:31 MET

Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL wrote:

> w amerykanskim jest przed a po polsku sie pisze za.
> Jak jeszcze zwrocisz facetowi uwage ze kropka separuje
> czesc dziesietna od ulamkowej a przecinek sie stawia
> zeby podzielic zapis liczby na tysiace i miliony
> to osobiscie polece do Nowego Jorku i dam ci w zeby.

Eee, ludzie NYCów trzeba brać z wyrozumiałością. Przyznaję, że kiedyś
mnie drażniło u Sławka a lot of English zwrots wstawianych do prawie
normal Polish język. Ale z czasem nauczyłem się, że to styl of
Amerykanin who already wyrósł już ponad Polish zadupie. Who już nie je
Polish very tłuste żarcie, bo jest przecież great meal z McDonald
(bardzo healthy). I który wie zazwyczaj więcej niż od przeciętnego Pole,
because there's no 'yahoo' billboards w Polsce.

To po prostu taki styl...

M.

--
********     MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD    ********