Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 07:23:18 MET

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<5g4180$1vj$7_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> Nyce_guy <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
> : > do pracy profesjonalnej przy pierwszym powaznym zamowienu i tak musza

> : > kupic legalnie ( a kupia na pewno to na czym NIELEGALNIE sie
szkolili)
> : Brednie, czesto ten soft to nie jakies $$$ tylko roznowartosc kilku
piw.
> : Stac ? Stac ale "po co placic jak mozna ukrasc". Takie myslenie tworzy
> : zlodziei a nie zadne inne.
>
> Albo macie drogie piwo, albo po amerykansku jako jednostke liczysz 6
puszek.
> [...]
Ja widzialem shareware za dolsownie kilka dolarow.
Shareware to tez oprogramowanei komercyjne. Wiele freeware ma zapsiy
zabraniajae uzywania komerycjnego chyba ze za oplata.
To wszystko sa komerjcalne soft tylko sie roznia metoda dystrybucji.