Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 04:47:53 MET

On Tue, 11 Mar 1997 21:49:14 +0100 (CET), Jaroslaw Rafa wrote:

>To ci odpowiem jak matematykowi.
>Jezeli na podstawie ekstrapolowania jakiejs funkcji do warunkow
>brzegowych chcesz wnioskowac o tym, jak ona sie zachowuje "w srodku
>przedzialu", to ta funkcja musi byc co najmniej ciagla (a w zasadzie
>nawet rozniczkowalna...)

eeeetam, nie wkladaj mi w usta (w mail) slow ktorych nie wypowiedzialem
mowa byla o udowadnianiu/obalaniu twierdzenia. zazwyczaj zabieramy
sie za to gdy jakies juz pojecie mamy n/t tego jak funkcja sie zachowuje,
bo cos nas upowaznilo do sformuowania danej hipotezy. Wlasnie wtedy
sprawdzamy na brzegach chocby po to by dowiedziec sie czy dziala na
dziedzinie domknietej czy moze dziala wylacznie na otwartej. Czyli moje
rzoumowanie bylo DOKLADNIE ODWROTNE - ja z wiedzy o tym jak ona sie
zachowuje na wielu przypadkach "ze srodka" chce wywiesc (lub obalic)
twierdzenie ze sie zachowuje w dany sposob "wszedzie".

i tak dalej i tak dalej
dajmy sobie spokoj
nie bedziemy sobie przeciez (i to na pececie) tlumaczyc nawzajem
elementarnych mechanizmow

>Przejscie miedzy skopiowaniem programu, a kradzieza samochodu itp. IMHO
>nawet nie jest ciagle. Obawiam sie nawet, ze moga tam byc jakies
>osobliwosci po drodze...
>Wiec twoje porownanie jest do bani.

TO BYLA TYLKO PARALELA

jesli przeczytasz "dziewczyna byla jak lania"
to od razu wyobrazisz ja~ sobie na czterech nogach poszczypujaca~
lesna~ trawe~?

uscislanie kazdej paraleli musi ja doprowadzic do absurdu,
co wlasnie zrobiles

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi