Re: Modem kupiony w Kanadzie i w Polsce - roznice?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 04:33:51 MET

On Tue, 11 Mar 1997 21:30:48 +0100 (CET), Krzysiek Mazur wrote:

>Podstawowa to taka ze nie masz gwarancji, chyba ze regularnie jestes w
>Kanadzie, to wtedy rybka. Ja jednak sie kiedys nacialem na takie zakupy,
>wiec wole zaplacic 2 razy wiecej a miec gwarancje.

nie wydaje mi sie to rozsadna strategia
decyzja podjeta po jednorazowym niepowodzeniu?
nie za szybko uogolniasz?
jesli w czasie gwarancyjnym 1 na 10 kupionych przezemnie urzadzen
odmowi posluszenstwa, to nie wydaje mi sie rozsadne placenie 2 razy
wiecej aby miec gwarancje.

ja urzadzenia do circa 200$ kupuje tam gdzie taniej
powyzej - z reguly tam gdzie jest gwarancja.
(i w tym przypadku koszt gwarancji nie przekracza 20%, a z reguly
jest sporo nizszy)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi