Re: Strona WWW

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 03:44:06 MET

   wiec zapisz sie na grupe ktora sie tym zajmuje

  wiec niech mniej doswiadczony napisze o co mu dokladnie chodzi
  a nie kaze sie domyslac gosciowi co tez takiego jest spieprzone
  na jego stronie.
  czy tak ciezko samemu sobie obejrzec wlasna strone ?
  czy ktos moze sie domyslec jaki efekt chcial uzyskac
  autor na podstawie tego ze danego efektu NIE UDALO sie uzyskac
     - panowie - troche logiki

  Jesli chcesz czyjejs pomocy to przynajmniej sie postaraj
  wyjasnic co jest zle - czytaj - niezgodnie z twoimi oczekiwaniami.

>nie o to chodzilo. coraz czesciej pojawia sie
>"obejrzyjcie moja strone http:/blablabla/~lamer/" i tyle.
>przedtem pojawialo sie mnostwo pytan w stylu "jak zrobic to a to,
>albo przegladalem moja strone w tym a tym. jak macie cos jeszcze to
>powiedzcie co mogloby jeszcze nie grac.
> teraz mowisz takiemu ze ma na stronie to a to zle, a on sie jeszcze kloci
>bo jest przekonany ze ma dobrze, bo przeciez web edytorem robil.

  Popieram

> /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
> | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |

rjz