Re: CD-Audio i Data

Autor: max (maxx850_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 21:07:03 MET

Przemyslaw Raczek <przemek_at_radio.com.pl> napisał(a) w artykule
<33243C77.2A4F_at_radio.com.pl>...
> Witam !
>
> Potrzebuje nagrac na CD-R dane i sciezki audio.
> Sek w tym ze nagrac moge najpierw dane a potem dane
> Probowalem Corel CD-Creatorem.
> A jesli tak robie to przy nagraniu audio pierwszy utwor jest
> oznaczany jako track 2.
> Po wlozeniu plyty do zwyklego CD mam 1 utwor pusty (tam sa dane)
> Muzyka zaczyna sie na drugim tracku
> Nieeleganckie to.
>
> 1. Czy ktos wie jak nagrac (czy mozna) dane po sciezkach audio i
> czy to zadziala ^^
> 2. Czy istnieje jaks program ktorym moge przy nagraniu audio okreslic
> [...]
Polecam najnowsze wersje Easy CD (Niezawodne :))). Specjalne oprogramowanie
do nagrywania audio dolacza do swoich nagrywarek HP (zmodyfikowana wersja
pakietu Easy CD: CD AUDIO). Odnosnie punktu pierwszego: powyzsze
oprogramowanie potrafi to robic (kombinacja najpierw audio potem dane)
jednak niekazdy cdrom to czyta. Indeksy to zaden problem :)

MaxX
mail:MaxX850_at_free.polbox.pl