Re: Jak odetkac dysze w HP 660C ?

Autor: Rafal Rauchflaisz (rafalr_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 13:35:02 MET

Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl) wrote:
: Rafal Rauchflaisz napisal (-a) :
: >
: > Drukarka troche stala bezuzytecznie i teraz ma zatkana polowe dysz zoltego
: > koloru. Wszystkie inne dysze sa sprawne, czyszczenie przez "Clear Print
: > Cartridge" nic nie daje, ani czyszczenie dysz bibulka nasycona etanolem.
: > Atramentu jest sporo.
: > Moze ktos ma jakis pomysl ?
:
: Nalej troche wody do spodeczka i postaw w nim glowice tak aby dysze staly w
: wodzie. Niech postoi tak z godzine, potem do drukarki i "Clear Print
: Cartrige". Czasami to pomaga.
:
: Piotrek
Nieststy nie pomoglo :(. Moze ktos ma jeszcze jakis pomysl.
Tylko prosze mi nie pisac, ze mam z cartridga zrobic "kamyczek" do procy. :)
Rafal

--
| Rafal Rauchfleisz        |         NICOLAUS COPERNICUS UNIVERSITY        |
| NMR operator             |      FACULTY OF CHEMISTRY, NMR LABORATORY     |