Re: PDF --> DOC

Autor: Miroslaw Kuzniewski (mkuzniew_at_petro1.petrochemia.pl)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 13:24:16 MET

Tomasz Golebiowski wrote:

> Hey!
> Potrzebuje przekonwertowac kilka plikow typy PDF na jakis inny format
> np. DOC. Czy ktos z szanownych dyskunantow wie jak to zrobic, badz
> jakiego program do tego uzyc. Nie musi to byc DOC, moze to byc rownierz
> np. RTF. Nie musza tez byc konwertowane linki.
> Z gory dziekuje i pozdrawiam

Format PDF jest tworzony przez Adobe Acrobat'a. Myślę, że z postaci
.PDF do pliku źródłowego też da radę przekonwertować.
W skład Adobe Acrobat'a wchodzi kilka programów, ale ten odpowiedzialny
za to, czego potrzebujesz to chyba Acrobat Distiller ( I hope :-))

--
Regards
     Miroslaw Kuzniewski - Plock, Poland