Re: Full Duplex pod Awe32 PnP i Win 95

Autor: Maciej Figatowski (MFigatowski_at_impaq.com.pl)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 09:42:30 MET

On 7 Mar 1997 10:26:33 +0100, sztukows_at_andante.ae.katowice.pl (Marek
Sztukowski) wrote:

>Czesc
>[...]
> 1. Jak sprawdzic czy full duplex dziala?, Znalazlem ustawienia
> w panelu sterowania bylo tam 3dssoond i full duplex,
> ale nie wiem jak to sprawdzic.
>[...]
>Poza tym moge napisac ze probowalen przed instalacja driverow(nowych do
>full duplexe) uruchomic program Sound LE dostarczany Do AWE32 uruchomic go
>dwa razy w pierwszej sesji wlaczyc odtwarzane Wave a w drugiej go nagrac -
>[...]

Wlasnie to zrobiles. Brak komunikatu o bledzie swiadczy o tym, ze
full-duplex dziala. A ze nagral sie szum? Jak podlaczysz cos do
WEJSCIA LINE-IN karty, to nagra sie cos innego.

> 2. W momim mixerze zniknal przycisk wlaczania i wylaczania MIDI,
> kiedy zainstalowalem orginalne oprogramowanie z karty od nowa
> Wszystko bylo ok dopiero pod instalacji nowych driverow sie
> posulo tzn. znikl ten przycisk - co mnie troche denerwuje.

Tego chyba nikt nie rozumie, choc widzialem chyba kiedys jakies (nie
pamietam czy rozsadne) uzasadnienie tego faktu. Zawsze mozna jednak w
mikserze ustawic glosnosc MIDI na 0.

>Z gory dziekuje za Wszelka Udzileona mi pomoc!!!!!
>
>Marek Sztukowski

Prosze bardzo.

        Maciek Figatowski