Full Duplex pod Awe32 PnP i Win 95

Autor: Marek Sztukowski (sztukows_at_andante.ae.katowice.pl)
Data: Wed 05 Mar 1997 - 12:57:48 MET

Czesc

Kupilem sobie pol roku temu Awe 32 PnP - pelna wersje- ale z niemieckim
oprogramowaniem jedynie Icu Driver bylo po angielsku -ale niemiecki to nie
problem i przetrawile to wszystko nawet dosc dobrze. Teraz niedawno
dowiedzialem sie ze sa drivery do AWE aby byl full duplex - Sciagnalem je
sobie i zainstalowalem no tu pojawil sie problem:

        1. Jak sprawdzic czy full duplex dziala?, Znalazlem ustawienia
           w panelu sterowania bylo tam 3dssoond i full duplex,
           ale nie wiem jak to sprawdzic.
        2. W momim mixerze zniknal przycisk wlaczania i wylaczania MIDI,
           kiedy zainstalowalem orginalne oprogramowanie z karty od nowa
           Wszystko bylo ok dopiero pod instalacji nowych driverow sie
           posulo tzn. znikl ten przycisk - co mnie troche denerwuje.

Poza tym moge napisac ze probowalen przed instalacja driverow(nowych do
full duplexe) uruchomic program Sound LE dostarczany Do AWE32 uruchomic go
dwa razy w pierwszej sesji wlaczyc odtwarzane Wave a w drugiej go nagrac -
otrzymywalem komunikat ze urzadzenie jest Zajete. Kiedy zainstalowel nowe
drivery pojawial sie komunikat ze czestoliwosci probkowaniia nie sa takie
same, po ich zmianie mna takie same jak w odtwarzanym Wave moglem wlaczyc
pierwszego SoundLE i Odtwarzac Wave i wlaczyc Nagrywanie w Drugim SoundlE
nie POJAWIL SIE ZADEN KOMUNIKAT - wszystko niby szlo ok - ale nowy nagrany
Wave Zawieral tylko szum. Co jest grane z tymi sterownkai. Mam Polskiego
Win 95 i z AWE32 Nie mailem zadnych problemow Sama Karta chodzi idealnie i
nawet niezle gra.

Z gory dziekuje za Wszelka Udzileona mi pomoc!!!!!

Marek Sztukowski