Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 21:38:53 MET

Łukasz Bajoński <lbajon_at_sgh.waw.pl> wrote in article
<331f2c41.139075_at_news.uw.edu.pl>...
Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) wrote:

/> On Thu, 6 Mar 1997 01:12:11 +0100 (CET), Marek Oberman wrote:
/>
/> >Nie taki znow osobliwy, bo ile osob stac by bylo
/> >na kupno np. Photoshopa, Corela za 20 baniek.
/> >Nazw programow kosztujacych powyzej 20 mln
/> >moznaby wymienic jeszcze sporo.
/> >Czy czlowiekowi chodzacemu do 3-4 kl liceum
/> >da ojciec 14 baniek na MSOffice.
/> >A tak popracuje troche i moze do czegos
/> >wkoncu wykozystac swoj komputer.
/>
/> co to za q**** rozumowanie?????
/>
/> 1.
/> Ile osob stac na Rollsa?
/> A czyz nie przyjemniej jezdzic Rollsem niz maluchem?

>Co to ma do rzeczy ???, jak używam w domu kradzionego softu to
>nikt na tym nie biednieje (a na pewno nie ci których programy piracę)
>!!!, to tak jak z tymi kretynami którzy wyliczają ile to miliardów
>dolarów tracą firmy software'owe na piractwie: czy ten 12 latek
>instalujący sobie w domu 3d-studio kupił by je za kilkaset mln szł
>?????, czy można mówić że Autodesk został okradziony z tych tysięcy
>$$$ - przecież to głupota.

Oczywiscie ze tak.
Jesli ktos uzywa czegos co do niego nie nalezy ( na przykald prawa do
uzywania) to jest to kradziez.
Jaki procent zreszta tego rynku pirackiego to te 12 latki a jaki ludzie
ktorzy mogli by sobie ten soft kupic, moze nie kupili by samochodu moze nie
kupili by tv ale soft mogli by kupic.

Autoidewsk to tez ludzi ktorzy tam pracuja i tez maja dzieci domy do
spalcenia i dzieci w dorgich szkolach. Oni tez tracili zdrowie siedziac po
nocach nad software ale nikogo to onie obchodzi.
"Tylko ja poztrebuje, ja musze miec, mnie nie stac wiec moge ukrasc".
"Tylko ja istnieje je na swiecie i tylko ja sie licze!"
Co za ludzie.