Re: Tanie karty dzwiekowe

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 21:13:22 MET

On 10 Mar 97 at 16:01, Slawomir Marczynski pisal(a):

> Tak jednak nie jest - przegladalem niedawno zawartosc CDROM do SoundBlastera
> i niczego nadzwyczajnego tam nie ma. Ogolnie - Strauss to niezla karta
> - szkoda tylko ze bez RAM (nie mozna definiowac wlasnych probek - sampli
> - czym rozpieszczala mnie Amiga).

Chcesz powiedziec, ze na Amidze mogles edytowac sample do MODULOW
(*.mod) a nie utworow zapisanych w standardzie mid. Sluchales kiedys
"midow" na Amidze? Bo ja nie (ale moge sie mylic, technika idzie
naprzod). A na pececie, jesli porownywac go do Amigi (sorry pecet,
czasem trzeba) mozesz tak samo edytowac mody jak na "przyjaciolce",
wiec nie wiem czego zalujesz :-)

> --
> Slawomir Marczynski (Mr)
> Institute of Physics, Technical University of Szczecin
> Al. Piastow 48/49, 70-310 Szczecin, Poland
> slawek_at_arcadia.inter.tuniv.szczecin.pl, tel:+(048-91)-494056

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski