Re: 1024x768 NI na VLB ????

Autor: Robert Mizinski (rmizinski_at_polbox.com.pl)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 15:37:10 MET

On Fri, 07 Mar 1997 17:14:56 +0100, Mike FOX-ecki
<mlisecki_at_free.polbox.pl> wrote:

>Poradzcie!
>Mam 486 vlb i karte s3 ale chcialbym wykorzystac moj monitor (15" Wyse)
>i pocisnac 1024x768. Przy obecnej karcie wychidzi mi to ale tylko z
>przeplotem (obraz do dupy :( )
Moze nie musisz wyrzucac karty, tylko uzyc odpowiedniego softu?
Jesli to jest s3 805, to na dyskietkach powinien byc programik do
przestawiania czestotliwosci odswierzania i przeplotu. Do Data Experta
805 dolaczano taki programik, nazywa sie cr.exe. Wpisuje on w podany
rejestr kosci s3 podana wartosc. Wywolanie cr 52 ff daje najszybsza
prace odchylania, jest to cos ponad 60 Hz bez przeplotu (przy
1280x1024). Takie wywolanie mam wpisane w autoexecu u siebie. Jak
monitor nie wydala, to w rejestr 52 mozna wpisywac aa lub 55, co daje
kolejno wolniejsze parametry pracy. Wpisanie tam 0 daje przeplot, ale
to juz masz :)
    Robert Mizinski, rmizinski_at_polbox.pl