Re: Polskie litery w Pegasus ? i cos jeszcze

Autor: Rachowiak P. (rachp_at_hum.amu.edu.pl)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 15:20:37 MET

> ustaw sobie jakis znak>128 w SIG to bedziesz mial zawsze
> jakis znak powyzej 128

Rację ma jednak Radek Popławski - sprawdziłem już, że w przypadku
podanym przez niego linie w nagłówkach są następujące (gdy w tekście
listu znaki są <129, a w sygnaturze >128):

Jeśli w treści listu będą znaki >128, to linie nagłówków
(w założeniu poprawnej konfiguracji Pegasusa na ISO-Latin-2) będą
następujące:

i zarówno w treści listu, jak i w sygnaturze będą polskie znaki.
Wygląda na to (i chyba jest to uzasadnione), że jedynie od
zawartości mail'a zależy użycie przez Pegasus'a konwersji, a
sygnatura jako taka jest jedynie pobierana przez program i dołączana
na końcu po dokonaniu konwersji do ISO. No cóż, trzeba się do tego
przyzwyczaić i na wszelki wypadek nie używać (?) w sygnaturach
znaków >128
 Przemyslaw Rachowiak
 1. mailto:rachp_at_hum.amu.edu.pl
 2. mailto:rachp_at_free.polbox.pl