Re: FTP Lupusa-jak sie polaczyc

Autor: K. Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 14:04:41 MET

In article <01bc2ca6$b84eda60$LocalHost_at_ppp>, jangor_at_free.polbox.pl says...

>Mam pytanie: jak ściągnąć pliki z
>ftp.polbox.com.pl/library/!lupus/ (PC Kurier)
>próbowałem za pomocą CuteFTP v1.8. Wiem ze należy wpisać w polu hasło
>pełny adres poczty ale to niepomogło Program nie może się "zalogować"
>na polboxie.
>Będę wdzięczny za pomoc.

Jesli masz dostek przez PROXY to sa takie numery. Netscape ma ustawione na
wysylanie e-maila ale to nie pomaga, mysle ze w proxym siedzi informacja dla
kogos kto poprzednio nie wyslal swego e-maila i teraz podsuwa to wszystkim.
Ja robie tak:
W Netscape wylaczam PROXY, wchodze na FTP i powtornie wlaczam PROXY.
Zanim do tego doszedlem kilka razy reinstalowalem Netscape, co tez nie pomagalo

Kazek