Re: CleanSweep 95

Autor: K. Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 13:59:59 MET

In article <3323F1F7.188E_at_antares.astrouw.edu.pl>, kloc_at_antares.astrouw.edu.pl
says...

>Ostatnio zainstalowalem program CleanSweep cieszac sie
>z tak pozytecznego programu.Niestety okazalo sie ,ze
>program ten nie chce kasowac zadnych plikow (wiesza sie).
>Co moze byc powodem takiego zachowania ? (posiadam zarejestrowana
>wersje CleanSweep 95 v2.0 )
>
> kloc_at_antares.astrouw.edu.pl

Kiedys, ale nie wiem ktora wersja wycinala mi taki numer ze przy probie
usuniecia jednego programu "wylatywal" program. Okazalo sie ze plik im*.cil
zawierajacy informacje o instalacji programu z niewiadomych przyczym mial
zapisane bledne informacje. Wzialem wiec inny plik tego typu i cos zreperowalem
gdyz sa to pliki tekstowe
Kazek