Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 01:16:43 MET

Marek Oberman <s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl> wrote:

: narastajaca frustracja jak jego dzieci nie maja co jesc lub w co sie
: ubrac, zostalby zmuszony robic cos znacznie gorszego niz skopiowanie
: nawet 20 programow.

Oj, to mi strasznie cuchnie demagogia... :(

: ktorzy posluguja sie pirackim softem. Jest chyba roznica
: pomiedzy uzywaniem takiego softu w celach zarobkowych,
: a uzywaniem w celach edukacyjnych i tylko po to aby
: moc dostac prace, gdzie zarabia sie pieniadze na legalnym
: sofcie. Uczac sie w domu zadnych pieniedzy z tego nie ma.

Znasz takie pojecia "wartosc rynkowa pracownika" oraz "inwestowanie
w siebie"? To nie strugaj wariata :)

: Wiem, ze opisany przypadek jest skrajny, jednak
: jest dosc analogiczny w odniesieniu do sporej
: czesci mlodych ludzi.

Jak rozumiem, mlodzi ludzie nie majacy pewnosci co do finansowych
aspektow swej egzystencji, powinni koniecznie (a) chajtac sie,
(b) plodzic przynajmniej dwojke dzieci [jesli to byly blizniaki,
to zwracam honor], (c) pracowac "na komputerze"? ;)

--
	Leszek.