Re: ZIP vs. Microsoft Backup w 95

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Sun 09 Mar 1997 - 13:13:16 MET

Krzysztof Mlynarski wrote:

> Witam,
>
> Niedawno zanabylem naped ZIP, zewnetrzny, parallel. Generalnie
> jest to rzeczywiscie wspaniala maszyna i juz bardzo mi sie przydaje.
> Ale... postanowilem zrobic backup calej partycji z Winda 95 na tym ZIP'ie.
> Rezcz jasna uruchomilem w tym celu dostarczany wraz z Winda 95 backup.
> I co? No kopiowal nawet niezle uzyskujac niezly wspolczynnik kompresji
> (udalo mu sie zgrac 176M na dyskietke 100M), tyle, ze gdy doszedl do konca
> dysku napisal cos w rodzaju:

Do backupu na ZIPy jest specjalny program 1-Step Backup. Niestety chyba
nie we wszystkich releasach dysku systemowego ZIPa to jest. Zobacz czy
jest na Twoim. Ja go scišgnšłem z serwera www.zip.com, niestety potem
uaktualnili narzędzia do W95 na takie bez tego programu. W każdym razie
bardzo sobie chwalę.

--
Jacek Piskozub
  Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland