Re: MR Bios do asusa

Autor: Krzysztof Depko (sadownik_at_geocities.com)
Data: Sat 08 Mar 1997 - 01:39:10 MET

>sorki za niescislosc - bios ma byc do asusa t2p4 v3.1 z i/o na
>winbondzie. w zasadzie znalazlem go - ale do modelu plyty z i/o na
>chipie smc.
>u mnie flasher wywala do dosa po wcisnieciu jakiegokolwiek klawisza :o

BIOS do asusa z SMC dziala, tylko nie chodzi stacja dyskow 3,5cala :(,
poza tym nie zauwazylem zadnych korzysci wydajnosciowych.
O zaletach konfiguracyjno-manipulacyjnych (boot itp.) wiem ale z tego
biosu podoba mi sie (w sensie przydalby sie) laczenie dyskow w
macierz.
Jesli na tym (RAID HDD) ci zalezy, a darujesz sobie FDD to mozesz go
wgrac, pamietaj tylko o tym zeby miec AWARDA na dysku a nie na
dyskietce bo nie bedzie latwego powrotu :).
P.S. Do flashowania tego asusa (t2p4) uzywam zawsze programu od
MRBIOS-A (takze w stosunku do award.bin), plyte kupilem z biosem 107 i
przejscia na kolejne wersje 108 i 109 robilem MRBIOS flascherem z
golego DOS-u (F5 lub shift przy starcie systemu), i nie bylo
problemow, probowalem tez z tritonami FX i VX, rowniez pomyslnie i we
wszystkich przypadkach uzywalem odpowiednich award.bin.
To tyle na dzis.Moj podpis w tytule.