Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sat 08 Mar 1997 - 01:43:14 MET

On Fri, 7 Mar 1997 19:01:20 +0100 (CET), Marcin Jedrysiak wrote:

>Tak, ja jeszcze trzy lata temu uczylem sie w szkole informatyki na XT z
>Herculesem, podczas gdy calkiem sporo ludzi mialo juz 386-ki. Siedzac w
>szkole po nocach bardzo duzo bym sie nauczyl.

Oczywiscie ze duzo bys sie nauczyl.
Ile ja nocy przesiedzialem w Laboratorium Systemow Cyfrowych UJ
gdzie dawano mi dostep do PSPD90 produkcji MERA-KFAP
(procesor 8080, 8kB RAM, display tekstowy 16 linii po 32 znaki)
I zapewniam Cie ze BARDZO niewiele czasu zajelo mi przejscie na PeCet'y
gdy juz staly sie dostepne.
Czegoz to oni sie nauczyli na swoich 386 czego Ty nie mogles
sie nauczyc na XT? Chyba obslugi windy, a tego sie przeciez uczyc
nie trzeba bo to taki "user friendly" system.
:-)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi