Re: Argumenty: Co zamiast Windows 95?

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 22:02:06 MET

ptauz_at_omk.il.pw.edu.pl wrote:

> 1. Byc moze. Zdrugiej strony jednak Jak chcieli pokazac ze
> jest mniej efektywne numerycznie to pokazali.

Dziwne, ale akurat im zalezalo zeby bylo szybciej... To byl program do
analizy drgan skrzydel, ktory to program liczy sie cos z tydzien
na okraglo dla jednego zestawu danych

> 2. Ektywnosc numeryczna nie jest jedydym argumentem. popatrz
> moja odpowiedz na inny list z tego cyklu gdzie mowie o zaletach
> konstrukcji obiektowych.

Przepraszam, nie rozumiem.. A co mi po pieknym programie
objektowym ktory jest co prawda znakomicie zorganizowany,
ale za to nie efektywny alno nie dokladny?

> 3. Liczy sie tez efektywnosc pracy programisty. Strukturalnie to pare
> osob sie uzera niewiadomo ile a obiektowo jedna osoba pisze to samo

Totalne nieporozumienie, ktore wymagaloby dluugiej odpowiedzi...
A po co piszesz program MES SAMODZIELNIE? Odkrywasz kolo?
Juz odkryte. Nad MES pracowaly i pracuja duze i dowsiadczone
ZESPOLY. Samamu mozna napisac co najwyzej zabawke

A.L.