Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Zbigniew Szwalgin (honeybun_at_earthlink.net)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 20:18:11 MET

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.it> wrote in article
<199703070101.CAA19233_at_malcolm.rmnet.it>...

 To jest drodzy moi
> HISTERIA i nic wiecej, to odrzucanie wszelkich systemow operacyjnych
> poza winda~ z tego jedynie powodu ze pod innymi nie chodzi M$ Office.
> Dla kazdego MYSLACEGO czlowieka powinno byc wprost przeciwnie - skoro

Widze, ze histria malomieka histerai opanowala nawt Grega, ktory wydawal
sie byc zawsze doprny na M$ manie. Czy komputer to tylko Excel, Word,
Corel, Photo Shop itpd? (czytaj arkusz kalkulacyjny, procesor textu,
grafika)
Zastrzegam sie, nie popieram piractwa w formie chamskiej. Ale skopiowanie
pewnego Cada (pod DOS) pozwolilo mi na jego nauke. Co gorsza potrzeba do
niego klucza sprzetowego (dongle). Cale szczescie jakas dobra dusza
napisala dobrze dzialajacego cracka. Jezeli ta dusza blaka sie po liscie to
serdecznie pozdrawiam.
Juz slysze glosy na liscie :Pirat, Lamer, Zlodziej itpd. ale z reka na
sercu:
1, Legalna kopia kosztuje 23000$.
2, Support to roczny wydatek 2000$
Pytam sie kogo z nas stac na taki wydatek tylko i wylacznie w _celach_
edukacyjnych_?
Dzieki nielegalnej kopi+crack znalazlem sie na rynku pracy. W tej chwili
pracuje w firmie na legalnej wersji oprogramowania ale tylko dlatego, ze
wiedzialem jak na nim pracowac. Moze nauka Worda i Excela zajmuje srednio
inteligentnemu szympansowi 2 godziny ale przez to CAD'owskie diabelstwo
trzeba przebrnac i zajmuje to minimum miesiac. Zeby wykozystywac wszystkie
funkcje programu trzeba popracowac conajmniej rok, z zeby wykonac prace to
TRZEBA wykozystac wszystkie funkcjie programu. Nadmienie, ze jeden dzien
szkolenia dla niedouczonego pracownika to 700-1300$.

A moze sie myle i znajdzie sie tu kilka osob sklonnych wydac 70000 zl (
700000000 starych zl) w celach edukacyjnych.

Pozdrawiam,
Zbyszek.