Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 18:42:08 MET

Janusz Sklorz <jsklorz_at_rsw.pl> napisał(a) w artykule
<331EFBC7.1138_at_rsw.pl>...
> Gregorio Kus wrote:

[...]

ze podac Ci proporcje miedzy minimalna placa a cenami programow.
> Dlaczego Corel (tu wspomniany) nie robi promocji jak M$ (Works za 100zl)
> albo Micrografx (stare wersje z 92,93 za darmo z prawem upgrade).
> Jeszcze jakas promocja z systemami operacyjnymi i poomalu, pomalu.

A ja sprobuje z drugiej strony -- pamietacie jakie powstalo oburzenie w
swiatku polskich firm programistycznych, kiedy jakies 2-3 lata temu M$
zaczal sprzedawac promocyjnie Excela i Worda za niewielkie pieniadze.
Krytycy twierdzili, ze to zabije polski rynek software'u, ze to nieuczciwa
konkurencja i dumping cenowy... Moze dlatego Microsoft wycofal sie juz z
takich ofert.

[...]

--
Marcin Jedrysiak