pomocy - s3trio

Autor: Ziemowit Kita (zkita_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 13:19:07 MET

Posiadam karte S3 Trio (PCI) i mam pewien problem. Otoz nie moge nic
wyswietlic powyzej rozdzielczosci 640*480. Jak ustawie wyzsza
rozdzielczosc to mam zamazany obraz i kompletnie nic nie widac. Wyglada
tak jakby monitor sobie nie radzil. Jest to samatron jeszcze z
przeplotem, ale Svga. Z moja poprzednia karta(SVGA local bus) nie mialem
zadnych problemow i moglem wyswietlac w kazdej rozdzilczosci.Karte i
komputer tez sprawdzilem. Podlaczylem monitor kolegi (rowniez dosc stary)
 i wszystko chodzilo w najlepszym porzadku. Co robic? Za okazana pomoc
serdecznie dziekuje. Pozdrawiam
                                  Ziemowit