AMD 536 -133MHz

Autor: K. Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 14:39:14 MET

Witam
Jestem tu nowy, bo dopiero od miesiaca przegladam listy dyskusyjne a te
znalazlem dzis.

Mam takie dwa pytania, ktore mecza mnie juz od roku i nikt nie potrafi
mi na mie odpowiedziec konkretnie:
Posiadam plyte glowna Shuttle HOT-433, pozwala ona ustawic Bus Clock Ratio
tylko razy dwa i razy trzy a mimo wszystko producent zapenia mozliwosc
instalacji procesora AMD 536-133MHz.
Mam do niej dwa pytania:
Po pierwsze:
na stronie www.shuttlegroup.com znalazlem jak ustawic do niej zworki tak aby
chodzil na niej procesor AMD 536-133MHz ale te ustawienia mi sie nie podobaja:
Kaza mi ustawic jumper chyba JP18 na mnozenie razy dwa a jak mnie uczyli 2*33
to jest 66 MHz, wiec gdzie tu 133, a moze cos w stylu ze te 66MHz procesor
jeszcze sam mnozy razy dwa?...
Od razu nasuwa mi sie drugie pytanie, czy jesli tak ustawie te plyte to na
jakiej czestotliwosci bedzie pracowal ten procesor?
Jakis tydzien temu pisalem e-maila do Shuttla ale na razie nic....

Po drugie:
Ten komputer co mam to typowy skladak, skladany prze mnie ale nie w tym rzecz.
Mam procesor AMD486DX4-120MHz Interesuje mnie na jakiej czestotliwosci chodzi u
mnie szyna PCI. Grafika i HDD sa (jak na moje odczucia) bardzo szybkie jak na
ten sprzet, sklonny jestem stwierdzic ze nawet na 40 MHz ale czy to mozliwe?.

Kazimierz Debski
e-mail: kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl