Re: Myszy do PC

Autor: Pawel Komos (progel_at_szc.ternet.pl)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 11:20:34 MET

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.it> napisał(a) w artykule
<199703060619.HAA05508_at_malcolm.rmnet.it>...

> [...]
> [...]
Inne

> to nie jest wada spowodowana zasada~ dzialania lecz kiepskim protokolem.
> tak to jest gdy produkt komputerowy powstaje we wspolpracy dobrego
> nawet elektronika z kiepskim programista~.

Najlepszy protokol nie pomoze jak mysz przy przesuwaniu i klikaniu obroci
sie tak, ze swiatlo nie dociera do odbiornika. Chyba ze z podczerwieni
przejdziemy na radio albo telepatie. Czyli jednak zasada dzialania.

Pozdrowienia
Pawel Komos
progel_at_szc.ternet.pl