Re: Zakup sprzetu: Plyta i karta gafiki

Autor: Pawel Komos (progel_at_szc.ternet.pl)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 11:20:06 MET

Mariusz Fras <maf_at_ub.ists.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule
<5fm3fs$jqe_at_sun1000.pwr.wroc.pl>...
> Wojciech Milc (wmilc_at_poczta.com) wrote:
> : Zbieram sie (juz od dawna :-) do zmiany sprzetu.
> : W zwiazku z tym mam pytanie:
>
> : Jaka ptyte glowna wybrac (firma)
> : Czy standard ATX ma sens?
>
> Kumpel ktory skladal ATX powiedzial mi : "ku.... nie kupuj ATX'a" -
> ponoc jedna wielka udreka. Ale tylko cytuje, osobiscie nie mialem
> do czynienia.

Zlozylem w zyciu wiele komputerow i ATX mi sie podoba. Wreszcie wnetrze
komputera nie przypomina talerza spagetti i nie okazuje sie, ze mimo
mnostwa slotow nie da sie wlozyc troche dluzszej karty. Szkoda tylko tego
slicznego obrazka z napisem 'Teraz juz mozesz wylaczyc swoj komputer' :-)

Pozdrowienia

Pawel Komos
progel_at_szc.ternet.pl