Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Thu 06 Mar 1997 - 19:19:49 MET

Janusz Sklorz <jsklorz_at_rsw.pl> napisał(a) w artykule
<331EFBC7.1138_at_rsw.pl>...

> To jest tak: albo miec (nielegalny) albo nie miec wcale. Z czasem mozna
> powoli przejsc na legalnosc.
> Moze podac Ci proporcje miedzy minimalna placa a cenami programow.
> Dlaczego Corel (tu wspomniany) nie robi promocji jak M$ (Works za 100zl)
> albo Micrografx (stare wersje z 92,93 za darmo z prawem upgrade).
> Jeszcze jakas promocja z systemami operacyjnymi i poomalu, pomalu.
>
> Czy Ty od razu zaczynales od legalnego oprogramowania ????
> Czy z reka na sercu mozesz powiedziec, ze wszystkie programy masaz
> legalne ( i to nie po jakiejs abolicji)???

> [...]
A mnie sie marzy taka rzecz -- wiele firm nie sprzedaje juz starszych
wersji swoich programow, a tylko te najnowsze. Mozna by jednak wprowadzic
do obrotu np. Worda 2.0 lub Excela 4.0 jako shareware z rejestracja za
niewielkie pieniadze. Wszelka dokumentacja w postaci elektronicznej,
postawiony serwer FTP do sciagania z sieci, itd. Mysle, ze wiele osob czy
malych firm moglaby sie zainteresowac taka oferta.

Chyba jednak jestem naiwny :-)

Pozdrawiam,

--
Marcin Jedrysiak