Re: Aktualizacja Biosa

Autor: Wojciech Potaczek (potaczek_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 06 Mar 1997 - 11:02:12 MET

Zbigniew Szwalgin <honeybun_at_earthlink.net> napisal:

: Wojciech Potaczek <potaczek_at_rexio.uci.agh.edu.pl> wrote in article

: A ja uparcie twierdze, ze za ktoryms razem taka operacja moze sie nie udac
: i pacjent wyzionie ducha. I wcale nie chodzi o to, ze nie ruszliscie
: zawartosci tamtego biosu. Wkladanie i wyjmowanie kosci pod zasilaniem
: napwno im nie sluzy.

Nie robie tego codziennie.
Nie robie tego co tydzien.
Nie robie tego co miesiac.
Nie robie tego nawet co rok.
Wiem juz jak wgrac nowego biosa DOBRZE.
Zasilania mi jeszcze nigdy nie wylaczyli podczas pracy komputera
wiec niewielkie jest prawdopodobienstwo, ze zrobia to w czasie owych
11 sekund zapisu.
... A jezeli zrobia to pojde do kumpla ;-)
No chyba, ze Gigabyte bedzie co tydzien wypuszczal nowego biosa, ja
go bede co tydzien wgrywal i co tydzien w tym momencie beda wylaczac
mi prad.
(Wtedy znajde kilku(nastu) innych kumpli z podobnymi plytami i bede
ich odwiedzal cyklicznie :-)))))) )

A tak powaznie to naprawde byl to najlatwiejszy ( i w dodatku sprawdzony)
sposob naprawy biosa.
Nawet nie wiem dokad powinienem isc, zeby to zrobic inaczej.

Pozdrawiam.

--
                                                Wojtek
                                     potaczek_at_rexio.uci.agh.edu.pl