Re: Dystrybucje Linuxa

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 05 Mar 1997 - 23:00:39 MET

In pl.comp.pecet Wojtek Piecek <woju_at_camk.edu.pl> wrote:
: On Mon, 3 Mar 1997, Krzysztof Halasa wrote:
: > W przypadku routera nie powinno sie uzywac zadnej gotowej dystrybucji,
: > a specjalnego malego systemiku, ktory sie zajmie tylko routingiem

: > Inna sprawa, ze binaria z RedHat'a powinny sie nadawac do routera (a
: > przynajmniej ich zdecydowana wiekszosc).

: Tak, ale. Ja bym np. wolał wybierać co instaluję (vide - po co mi tony
: dokumentacji do pakietow)

W RH pieknie wybierasz. A dokumentacja sie przyda - jak bedziesz chcial
zmienic sposob dzialania pppd, to gdzie bedziesz szukal podpowiedzi?

J.