Re: Shuttle Hot-555 Klopoty

Autor: Harry_at_intertele.pl
Data: Thu 06 Mar 1997 - 04:25:08 MET

comppozn_at_pol.pl napisał(a) w artykule <01bbfb48$c5501ec0$828fccc2_at_heniu>...
> Witam.
>
> Zaobserwowalem drobne problemy z praca plyt glownych Shuttle Hot-555
(Intel
> VX PCI)
>
> 1) - plyta nie startuje z wlaczona do zasilania drukarka
> zasilacz zachowuje sie jakby byl zwarty tzn. nie startuje, nie kreci sie
> jego wentylator

O jakim zasilaniu mowisz - drukarka wlaczona zasliania - Jezeli mowisz o
wlaczeniu komputera, gdy drukarka jest juz wlaczona do sieci (zasilajacej)
oraz jest prawidlowo podpieta do portu rownoleglego i wiesza komputer przy
starcie to masz cos zle bo ja nie jeden komputer z plyta Shuttle Hot-555 w
ten uruchamialem i chodzilo wszystko OK.

> 2) - wydruk ekranu z klawisza tzn. PrintScrn drukuje jedna linie ekranu

A to sprawdze - ale z tego co wiem to raczej chodzi bez blednie. Napisz tez
jaka masz drukarke i jak masz ustawiony port rownolegly w SETUP-ie
(BIOS-ie) - SPP/EPP/ECP