Re: Shuttle Hot-555 Klopoty

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Thu 06 Mar 1997 - 06:47:01 MET

On Wed, 5 Mar 1997 21:46:49 +0100 (CET), Henryk Drozd wrote:

>Zaobserwowalem drobne problemy z praca plyt glownych Shuttle Hot-555 (Intel
>VX PCI)
>
> 1) - plyta nie startuje z wlaczona do zasilania drukarka
>zasilacz zachowuje sie jakby byl zwarty tzn. nie startuje, nie kreci sie
>jego wentylator
>
> 2) - wydruk ekranu z klawisza tzn. PrintScrn drukuje jedna linie ekranu
>
>Moze napisze ktos cos ciekawego ???

powiedzialbym ze zaczyna Ci sie sypac chipset. na moim HOT'cie bylo
podobnie: najpierw zaczal mi przeklamywac jeden bit na porcie drukarki,
potem padl jeden serial, dalej nie czekalem - zanioslem plyte do wymiany.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi