Re: Co zamiast Windows 95?

Autor: Adam E. Patkowski (sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl)
Data: Wed 05 Mar 1997 - 13:56:48 MET

On 5 Mar 97 at 10:52, Tomasz K oczko wrote:

> [...]
> : rynek, a instaluje sie Windows, bo na niego jest najwiecej taniego
> : oprogramowania. Sprzezenie zwrotne. Problem w tym, ze to bywa
> : zabojcze dla alternatywnych rozwiazan i powstaje monopol. Podobne
> : sprzezenie wystepuje w przypadku IBM PC; ale chociaz jego
> : architektura stala sie juz kula u nogi informatyki, to przynajmniej
> : jest wielu producentow - nie ma monopolisty (Intel? <:-| ).
>
> Oj ch opaki. Macie bardzo w skie poj cie o tym co jest dost pn pod
               ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Unix-ami, a co nie jest dost pne pod win*. Macie tak e bardzo skrzywione
      do mnie pijesz? moze bys tak uzasadnil, skad te wnioski?

> poj cie o tym co to s " wietne programy" (synonim: programy kradzione).
> Macie tak e bardzo skrzywione poj cie na temat szeroko ci rynku
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> oprogramowania pod win*, gdy przewa aj ca wi kszo ludzi chc cych robi
      jw., gdzie Ty sie tego doczytales?

> co pod win*, nie chce u ywa jaki tam programów tylko konkretnie: Word-a,
> Excel-a i kilku jeszcze innych. W p apk zwi zan z pozornym du ym rynkiem
> win* wpada powa na ilo polskich producentów oprogramowania, tzn. masa w
> brz cz cej monecie pieni dzy pozyskiwanych z rynku win* nie jest taka jak by
> to wynika o z bezpo redniego porównania ilo ci instalacji tych systemów w
> stosunku do innych (np. Unix-ów).
      moze i racja, i co?

> Po za tym Monopol Intel-a jest te pozorny poniewa ma on racj bytu
> wy cznie na rynku pecetów. I je eli wam si to nie podoba to poprostu nie
    naucz sie qrde czytac to co jest napisane! nie chodzilo o monopol
   firmy tylko o dominacje architektury; chwala Bogu, ze jeszcze nie
   zdominowana przez jednego wytworce; o Intelu bylo w nawiasie i ze
   smilem; zreszta idzie ku jego dominacji...

> wspierajcie tego "monopolu" wybieraj c inne platformy sprz towe.
     bardzo smieszne... Maria Antonina powiedziala: "nie maja chleba?
   to niech jedza bulki"

   Jescze troche, a ze mnie fana Windows zrobisz. Nie zycze sobie
odczytywania z moich postingow tego, czego nie napisalem

                            Adam