Re: Co zamiast Windows 95?

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Wed 05 Mar 1997 - 09:38:58 MET

Robert Slawinski <ru4d2_at_interport.net> napisał(a) w artykule
<5fiqb0$9sp_at_park.interport.net>...
> Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
>
> faktycznie, za drogo. rynek linuxa nie jest jeszcze tak duzy
> jak rynek windowzow. jak widac na zalaczonym obrazku, reklama czyni
cuda.

[...]
> moze mi na koniec ktos wytlumaczy jak to sie dzieje, ze na wszelakiej
> masci unixy (no moze zostawmy na boku solaris) i os/2 mimo, ze to
> takie swietne systemy nie ma tylu dobrych programow we wszystkich
> dziedzinach zainteresowan co pod w95 i nt? czyzby gates juz wszystkich
> kupil?
> <rs>

Nie, po prostu sprzedano juz kilkadziesiat milionow kopii Windows (plus
drugie tyle nielegalnych), natomiast Unixa jednak troche mniej i przez to
rynek oprogramowania jest o wiele mniejszy. A po drugie, ile osob ma
postawionego w domu Unixa?

Pozdrawiam,

--
Marcin Jedrysiak