Re: 3DS Studio I AMD

Autor: Przemyslaw Baranowski (pbar_at_bydg.pdi.net)
Data: Tue 04 Mar 1997 - 22:41:17 MET

marti <marti_at_format.lublin.pl> napisał(a) w artykule
<331B57A8.4161_at_format.lublin.pl>...
> Mam problem z praca 3ds studio na procesorze AMD 100.
> Wystepuja bardzo dlugie przerwy w pracy programu.
> Czy ktos zna sposób rozwiazania problemu ?
Nie łšczyłbym z AMD, ponieważ ja pracuję z 3ds na AMD 80 i nie mam
specjalnych problemów. Jest trochę wolno, ale nie aż tak bardzo, może
się już do tego przyzwyczaiłem i nie robię z tego problemu.

--
Pozdrowienia
Przemysław Baranowski pbar_at_bydg.pdi.net