Re: Myszy do PC

Autor: Zbigniew Szwalgin (honeybun_at_earthlink.net)
Data: Tue 04 Mar 1997 - 20:17:50 MET

Greg Trzaska <trzaska_at_ibm.net> wrote in article <331C8DA3.7521_at_ibm.net>...

> Ja probowalem wielu i uwazam ze Microsoft robi najlepsze myszy. Mialem
> rozne i pracowalem z roznymi myszami ale najmniej klopotu sprawiaja MS.
>
> Cordless - tylko dodatkowy problem i dodatkowa opcja do psucia sie. Nie
> polecam. Lezy tego towaru kilka wszyfladzie i nikt nie chce tego uzywac
>
> Logitech moze ma i dobre myszy ale nie sadze aby byly dopasowane do reki
> tak dobrze jak myszy MS.
>
> Pozdrawiam
> Grzes

Microsoft mouse ma bardzo powazna wade (IMHO). Nie posiada trzeciego
klawisza co w wypadku pracy w cad jest bardzo powaznym utrudnieniem. Po za
tym jak milo jest robic dwumlask naciskajac jedynie srodkowy. Jezeli
chiodzi o dopasowanie do reki to hmm... Micromysz lezy w szafie a Logitech
mam pod reka. Moze mowimy o dwoch roznych modelach. Ja uzywam tego duzego o
sympatycznym ksztalcie serka. Od tego czasu przestal mi dokuczc miesien
"myszowy" (tak w okolicach prawgo ramienia).
Naprawde polecam i pozdrawiam,
Zbyszek.