Re: Myszy do PC

Autor: Greg Trzaska (trzaska_at_ibm.net)
Data: Tue 04 Mar 1997 - 22:01:23 MET

=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?= wrote:

> xeno_at_free.polbox.pl (Rafał Jakubiak) wrote:
>
> /> Witam !
> /> Mam takie pytanie - jaka jest najlepsza mysz do Peceta ?
> /> Szczegolnie jestem zainteresowany myszkami bez kabelka i optycznymi, a
> /> takze ich cenami.
> /> Pozdrawiam.
>
> Ale masz wymagania, no no no, a po co aż coś takiego ???
> Od paru lat jestem wierny myszkom Logitecha, są co prawda droższe od
> dominującego w PL chłamu ale znacznie lepsze:

Ja probowalem wielu i uwazam ze Microsoft robi najlepsze myszy. Mialem
rozne i pracowalem z roznymi myszami ale najmniej klopotu sprawiaja MS.

Cordless - tylko dodatkowy problem i dodatkowa opcja do psucia sie. Nie
polecam. Lezy tego towaru kilka wszyfladzie i nikt nie chce tego uzywac

Logitech moze ma i dobre myszy ale nie sadze aby byly dopasowane do reki
tak dobrze jak myszy MS.

Pozdrawiam
Grzes