Re: Drukowanie MS SansSerif w Windows

Autor: Andrzej Bagniewski (abagniew_at_polbox.com.pl)
Data: Wed 05 Mar 1997 - 00:19:51 MET

Maciej Pilichowski wrote:

> Hej,
>
> Troche na czuja. Jako taka czcionka MS Sans Serif nie istnieje. Jest to
> czcionka wirtualna. Sprawdz ustawienia bodajze w win.ini i je zmien. Jesli w
> tej chwili jest ustawiona czcionka bez CE to dodaj to CE, a jesli jest to
> czcionka z drukarki to zmien ja na zupelnie inna. Polecam albo Ariala albo
> Timesa. Moze to cos pomoze. Ja mam 5L i nie mam zadnych z tym problemow.

Zmiana czcionki na jakas TrueType bylaby najprostsza,
niestety aplikacja na to nie pozwala.
W win.ini i system.ini juz probowalem rozne rzeczy - bez efektu.
Jesli wiesz dokladnie co trzeba zmienic to prosze napisz.

--
Andrzej Bagniewski
tel 0-22 231991, fax 0-22 232565, e-mail abagniew_at_polbox.com.pl