Re: Co zamiast Windows 95?

Autor: Wojtek Piecek (woju_at_camk.edu.pl)
Data: Tue 04 Mar 1997 - 15:59:59 MET

On Mon, 3 Mar 1997, Nyce_guy wrote:

> Wojtus gosc jako argument przedstwaia ze jesli ma prblem z linuxem to na
> siecei ktos pomoze a z MS to juz tak nie ma. Pomijajac fakt ze sa listy dal
> win95 to kto o zdrowych zmyslach postawi np. siec oparta o linuxa ze
> wzgedlu na to ze support polega na pytaniu sie kolesi na irc czy usenet.
>
> Dowcip.

Uhhahhhhhaahhhh, fakt, uśmiałem się. Niech za dowód że chyba się nie
wyspałeś służy fakt że Linuxa (to ten co to trzeba tylko na irc i na
listach dyskusyjnych) biora w kosmos. Nie pamiętam aby się chwalili że
biora tam G95 :-))) (pewnie Gen. Failurowi źle robi nieważkość ...)

A jeśli chodzi o sieć - PSL (łącze do Internetu), Ministerstwo Łączości
(łącze do Internetu i coś jeszcze - nie wiem co), Sejm (dużo, trudno w
kilku słowach powiedzieć co), PSE (sieć obsługi poczty po całej polsce,
X-terminale i to tylko tyle że Amerykańcy piszą soft na AIX-a), POLBOX
(komputery dostępowe i cała sieć), LUPUS (łącze do Internetu), CAMK
(komputery pracowników, servery sieciowe, servery dla DOS-ów), TCH
(obsługa poczty, ftp server, http server), Fundacja Batorego (http server,
obsługa poczty), ICM (kilka komputerów o różnym przeznaczeniu),
Politechnika Gdańska (trudno powiedzieć jak dużo, ale Tomek Kłoczko już
dba o rozwój), Politechnika Warszawska, wydz. Elektroniki (łącze do
Internetu).

To tylko kilka przykładów. Nie wszystkie które znam, bo nie wszystkie są
potwierdzone. Aha, coś jest jeszcze stosowane w Krakowie w ramach ONET.
Faktem jest że w większości z nich argumentem jest cena, ale na pewno nie
jest to najważniejszy argument.

Pozdrawiam,
Wojtek

--