Re: Aktualizacja Biosa

Autor: Wojciech Potaczek (potaczek_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 04 Mar 1997 - 10:43:15 MET

Bartek Kaczyński <bart_at_free.polbox.pl> napisal:
: Czy ktos ma jakies doswiadczenia z aktualizcja Biosu (Flash Biosu).
: Zwalilem juz jedna plyte flashujac Bios, wiec od tamtej chwili podchodze
: do tego z pewna taka niesmialoscia - Bartek bart_at_free.polbox.pl

Mam Gigabyte GA586ATM/P.
Na poczatku zepsulem biosa, bo ktos mi powiedzial, ze plik ktory mam
jest spakowany lharcem. Rzeczywiscie byl, tylko ze niepotrzebnie go
rozpakowalem. Po flashowaniu komputer umarl.
Wyjalem kostke i polecialem do kumpla z podobna (nie taka sama!)
plyta (inny model gigabyte'a).
Wystartowalismy z jego biosa, wyciagnelismy kosc i wlozylismy
moja. Potem wgralismy mojego starego biosa i bylo O.K.
Od tej pogy flashowalem Gigabyte'a kilkakrotnie (juz bez
rozpakowywania lharcem :-) ) i wszystko bylo dobrze.
Chwila grozy (zapis) trwa u mnie 11 sekund.

Pozdrawiam.

--
                                                Wojtek
                                     potaczek_at_rexio.uci.agh.edu.pl