Re: CDD2600 + IPW - problem

Autor: Miroslaw Kuzniewski (mkuzniew_at_petro1.petrochemia.pl)
Data: Tue 04 Mar 1997 - 10:29:16 MET

Mariusz Przednowek wrote:

 (Cut tu i tam)
> Plytki zostaly nagrane programem Gear 4; nagrywarka CDD2600; sterownik
> NCR PCI.
> Co moze byc przyczyna takiej sytuacji?

Która DOKŁADNIE to podwersja Gear 4.? Nie wiem dokładnie do której, ale
GEAR nie 'widział' poprawnie CDD2600. Osobiście używam ToGo! f-my
CeQuadrat i takich problemów nie zauważyłem. Może warto by było
rozejrzeć się za jakimś upgrade'em GEAR'a.

--
Regards
     Miroslaw Kuzniewski - mkuzniew_at_petro1.petrochemia.pl