Re: Upadek twardziela (Maxtor 2345AT)

Autor: Robert Slaski (slaskir_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Tue 04 Mar 1997 - 00:08:18 MET

Trzasanie tylko zaszkodzi, bo i tak masz powazny problem (raczej na
pewno uszkodzenie mechaniczne). Z tego co wiem sa firmy (uprzedzam, ze
nie znam adresu), ktore odzyskuja dane z roznych padnietych sztucli;
niestety kosztuje to a lot of $$$$ i musial bys miec naprawde wazne
dane, aby ci sie to oplacalo :((

Z wyrazami wspolczucia,

Robert

:-)) Tip of the day:
     Jezyk najlepiej znany wszystkim programistom
     to przeklenstwa.