Re: ODP: Multiuser DOS 7 info

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 03 Mar 1997 - 18:07:43 MET

Piotr Tauzowski (ptauz_at_omk.il.pw.edu.pl) wrote:
:
: To "co najwyzej" to troche nie na miejscu.
: Ja kiedys probowalem napisac pod dosem namiastke graficznej
: biblioteki OWL. Szybko mi przeszlo. Syzyfowa praca
: programowanie interfejsu uzytkownika w trybie tekstowym
: jest upierdliwe i niepotrebne kiedy mamy systemy graficzne.
: Gdzie nie musze myslec jak zrobic menu czy dialog, i gdzie
                             ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Czyli potwierdzasz (a nie zaprzeczasz) to co ja napisalem ;-)
Rozroznij, prosze, projektowanie i wykonanie interfejsu
od programowania merytorycznego - no chyba, ze jest to
jakas kolejna aplikacja multimedialna :-)) Dla wyjasnienia:
przez programowanie merytoryczne rozumiem ta czesc programu,
ktora odpowiada za wykonanie specyficznych funkcji stanowiacych
sens istnienia tego programu - interfejs to sposob prezentacji.

: nie musze sie zastanawiac jak to zrobic, zeby obsluzyc
: w moim programie drukarke 300dpi w kolorze.

No i znow biblioteka - obojetne, czy jest do driver, czy tez
DLL, a moze wlinkowany .OBJ

--
Pozdrawiam,
Jacek Pietraszek