ODP: Multiuser DOS 7 info

Autor: Piotr Tauzowski (ptauz_at_omk.il.pw.edu.pl)
Data: Sun 02 Mar 1997 - 11:02:16 MET

>Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net) wrote:
>:
>: Jezeli nie, TO JAK SIE PISZE APLIKACJE? Recznie?...
>: ^^^^^^^^
>: System jest tyle warty, ile sa warte narzedzia pod tym
>: systemem dostepne.

>Wybacz, ale Twoja krytyka zatraca troszke neofita. Czy
>przypadkiem nie zaczales programowac wlasnie w jakims
>Visualu i stad Twoje zachwyty.

>Wizualnie to mozesz przeciez co nawjyzej okreslic
>zasadnicza strukture i okna dialogowe, a pod spodem

To "co najwyzej" to troche nie na miejscu.
Ja kiedys probowalem napisac pod dosem namiastke graficznej biblioteki OWL. Szybko mi przeszlo. Syzyfowa praca
programowanie interfejsu uzytkownika w trybie tekstowym jest upierdliwe i niepotrebne kiedy mamy systemy graficzne.
Gdzie nie musze myslec jak zrobic menu czy dialog, i gdzie nie musze sie zastanawiac jak to zrobic, zeby obsluzyc
w moim programie drukarke 300dpi w kolorze.