Upadek twardziela (Maxtor 2345AT)

Autor: Przemyslaw Kiszka (pkiszk_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 03 Mar 1997 - 13:20:02 MET

Witam,

Powyzsze urzadzenie upadlo mi na podloge. Wszystko byloby w
porzadku, gdyby zechcialo potem pracowac. Niestety, poza
sporadyczna autodetekcja w biosie nic sie nie dzieje. Z dysku
wydobywa sie jednostajny terkot wzbogacony co jakies 10 sek.
zwiekszaniem obrotow.
Mam pytanie, co z tym moge zrobic; zalezy mi przede wszystkim na
danych. Ciekawi mnie, czy mozliwa jest instalacja talerzy w innym
napedzie w celu odczytania danych (wiem, ze brzmi to
niedorzecznie, ale co mam zrobic).
Probowalem stukac, pukac, potrzasac, bez rezultatu.

Ewentualne rady prosze przesylac do: pkiszk_at_sgh.waw.pl.