Re: seagate medalist pro

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sun 02 Mar 1997 - 13:43:10 MET

Dnia 28 Feb 97 Andrzej Karpinski napisał(a) co następuje:

[...]
> bzdur. zgodnie z opisem w gazecie najszybszym z dyskow jest seagate,
> pozniej caviarki (rzekomo oba rowne). rzecz jasna nie ma to nic
A gdzie w tym artykule (CHIP 3/97) napisano, że oba caviary są równe? Tam jest
tylko podane, że "uzyskały niemal identyczne wyniki w teście dBase" a dotyczy to
porównania z wynikiem Seagate w tym teście.

> wspolnego z rzeczywistoscia i zalezy jedynie od zastosowanego testu,
A z tym to się w pełni zgodzę. Wysłałem już nawet pytanko do autora tego testu,
bo sam jestem ciekaw, czym testował i co to są np. "duże pliki" i "małe pliki".
Nie tylko zresztą zależy to od testu ale w równym stopniu także od sprzętu, na
którym to testowano (kontroler...).

[...]
> ps. oczywiscie z ta prawie bezglosna praca seagate to ch.. prawda ;)

Jak się tylko kręcą talerze, to rzeczywiście jest prawie bezgłośny. Przy
intensywnym ruchu głowic już nie, ale i tak jest cichszy od caviarów.

A wracając jeszcze do artykułu, to nieprawdą jest jakoby Medalist Pro miał
obudowę SeaShield. Jak na razie mają ją tylko Medalist-y 2132 (2.1GB). Nie wiem
skąd im się to wzięło, bo przecież gołym okiem widać, że elektronika jest na
wierzchu. Te z SeaShield mają ją zakrytą i wyraźny napis na obudowie.

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html