Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Maciej Weiss (maciejw_at_sylaba.poznan.pl)
Data: Sat 01 Mar 1997 - 17:28:26 MET

Czesc,

Jestem z Poznania i dosc dobrze znam sprawe. A wiec krotko:
Wyrok sie zgadza , oprocz tego skonfiskowali im sprzet na wartosc
UWAGA : 4 MLD STARYCH ZLOTYCH. Nie byla to zatem tylko
jedna nagrywarka , ale caly ich peleton + niezbedne , oczywiscie ,
komputery.
Niestety , bywalem swego czasu na gieldzie i raz mialem okazje
sie przekonac jakie podejscie , badz co badz , do klienta maja Ci
dwaj. Wcale im nie wspolczuje.
I zgadzam sie z kolega Marcinem Jedrysiakiem. To pokazowka (mimo , ze
w miedzyczasie byl ponowny "nalot" na gielde i zwineli kolejnych dwoch
gosci (nota bene : tez bracia).

Maciej

Michał Jaskólski <jj_at_gdansk.sprint.pl> wrote in article
<01bc264a$2278aaa0$624974c3_at_k2_ppp.gdansk.sprint.pl>...