Re: Co zamiast Windows 95?

Autor: Artur Bartnicki (archie_at_igo23.igo.wroc.pl)
Data: Sat 01 Mar 1997 - 13:48:06 MET

Jarosław Lis wrote:

> Teraz to ja sie posmieje. Linux jako serwer plikow, w dodatku wydajny?

A wydajny, wydajny. Może nie pobije NetWare (bo NW, zwłaszcza 3.x, to w
serwowaniu plików chyba nic nie pobije), ale od NT jednak na pewno
szybszy.

> Pod natywnym NFS, novelowym NCP, czy samba?

NFS - zapomnij. Samba, może mars? Sambę mam. Działa OK. Mars się dobrze
zapowiada :-).

> Kto wymyslil sambe?

Andrew Tridgell z ANU, Australia.

    Artur "Archie" Bartnicki work: (0-71) 48 81 93
    mailto:archie_at_igo23.igo.wroc.pl home: (0-71) 21 92 71